Sopivin 365 -liiketoiminta-alusta mahdollistaa tarpeeseesi mukautetut ja salamannopeasti toteutetut ratkaisut yrityksesi tiedonhallintaan. Se korvaa excelit, paperilomakkeet ja ruutuvihot. Me valjastamme alustan tukemaan mitä tahansa toimintoa juuri sillä tavalla kuin sinä eniten tarvitset, esim.
Asiakkuudenhallinta ja CRM
Sopimustenhallinta
Projektienhallinta ja tuntikirjaukset
Myynninhallinta ja tarjoustyökalu
Rekisterit ja tietokannat
Teollinen internet ja datan kerääminen
Organisaatioilla on monesti käytössä useita tapoja tallentaa, jakaa ja käsitellä tietoa. On pilvipalvelujärjestelmiä, exceleitä verkkolevyillä, paperilomakkeita ja kyllä, jopa niitä ruutuvihkoja. On siis myös tilanteita, joissa esim. asiakkaaseen liittyvät eri tiedot eivät milloinkaan kohtaa. Tiedon pirstaloituneisuus hankaloittaa hyödynnettävyyttä, luo turhia tietoturvariskejä ja pahimmassa tapauksessa jäytää asiakkaan palvelukokemusta. Sopivin 365 ratkaisee tämän.
Tuomme kaiken haluamasi tiedon yhteen käyttöliittymään, jonka eri osioille määrittelet helposti erilaisia käyttöoikeuksia. Sopivin 365 -liiketoiminta-alustan avulla rakennettu järjestelmä elää yrityksesi muuttuvienkin tarpeiden mukana ja sen jatkokehittäminen onkin mutkatonta. Kaikki tieto säilyy omassa Microsoft 365-ympäristössä, joten Sopivin 365 on luotettava ja turvallinen ratkaisu. Vapautamme sinut excel-taulukkoviidakosta, turhista järjestelmistä ja niiden hallitsemattomista käyttöönotoista ympäri organisaatiota.
Kehittämämme teknologian ansiosta Sopivin 365 -käyttönottoprojektit hoituvat äärimmäisen nopeasti, muutamassa viikossa tai jopa päivässä. Meille Sopivin 365 -käyttöönottoprojekti ei olekaan perinteinen it-projekti vaan oivallusten sarja: projektin aikana rakennamme juuri sinun tarpeisiisi sopivan, laatua, tuottavuutta ja työviihtyvyyttä parantavan järjestelmän. Nopeammin kuin kukaan muu.
Me olemme apunasi tarvittavan ratkaisun rakentamisessa. Sinulla voi olla kirkas kuva siitä, mitä tarvitset, mutta tarvittaessa riittää, että kuvailet tekemisen ja sen haasteet. Me ehdotamme puolestamme ratkaisua, jolla mutkia vedetään suoriksi. Monesti ajatus tarkentuu vasta projektin käynnistyttyä ja sekin on sallittua.
Sopivin 365 -alusta otetaan käyttöön aina koulutuksen saattelemana.
Ylläpitopalvelun piirissä pidämme huolen siitä, että palvelut ovat aina ajan tasalla ja käytettävissä.
Helpdesk-järjestelmä toimii omilla Microsoft 365 -tunnuksilla ja auttaa kaikissa peruskäytön arkisissa asioissa sekä tarvittavissa muutos- ja kehitystöissä.