Inhimillinen IT-projekti - lataa opas

Sopivin 365

Sopimustenhallinta
Microsoft 365 -ympäristöä hyödyntäen

Sopimustenhallinta interaktiiviseksi
osaksi liiketoimintaa

Sopimustenhallinta ei ole vain arkistointia ja arkistoitujen kohteiden vaivatonta päivittämistä tai allekirjoittamista. Tehokkaassa sopimustenhallintajärjestelmässä sopimukset keskustelevat aktiivisesti päivittäisten liiketoiminnan prosessien kanssa. Sopimukset voi esimerkiksi integroida hankintajärjestelmään, jolloin järjestelmä ehdottaa aina ajan tasalla olevia toimittajasopimuksia tilausta tehdessä. Näin sopimukset nivoutuvat osaksi arjen toimintaa ja niiden sisältö tulee huomioiduksi jokapäiväisessä liiketoiminnassa.

 

Sopivin 365 -liiketoiminta-alustalla
  • Yksilölliseen yritystarpeeseen rakennettu sopimustenhallintajärjestelmä
  • Muihin toimintoihin mutkattomasti laajennettava ratkaisu
  • Sopimukset ja niiden metatieto aina asiakkaan omassa Microsoft 365 -ympäristössä
Varaa demoesittely

Sopimustenhallinta Sopivin 365 -alustalla mahdollistaa mm.

Ajantasaiset sopimus- ja
kumppanitiedot
Virheettömät tilaukset
suoraan oikealta
sopimukselta
Turvallisen tiedon
tallennuspaikan omassa
pilviympäristössä
Sopimusten
käyttöasteen seurannan
Sopimusten sähköisen
allekirjoittamisen
Muistutukset
umpeutuvista
sopimuksista

Tampereen Tilapalvelut
digitalisoi prosessinsa
helpoksi

Tampereen Tilapalvelut on kehittänyt järjestelmiään yhteistyössä Pilvilampi Softwaren kanssa keväästä 2019 asti ja yhteistyö jatkuu. Aiemmin excel-taulukoilla hallinnoitu puitesopimuksien kokonaisuus siirrettiin Sopivin 365 -liiketoiminta-alustaan pohjautuvaan järjestelmään, joka on konfiguroitu täysin Tilapalveluiden tarpeiden mukaan.

Varaa demoesittely

– Puitesopimukset olivat aiemmin verkkolevyillä ja niitä seurattiin excel-taulukoilla. Tilauksia taas muokattiin wordilla. Ihmiset päivittivät vanhoja word-pohjia, joiden mukana kulkeutui vanhaa tietoa eteenpäin, moni tilasi puhelimitse ja eri yksiköissä toimittiin ihan eri lailla, kertoo Marko Lahtinen, Tampereen Tilapalveluiden projektiasiantuntija.

 

Sopimustenhallinta onkin laajentunut tilausjärjestelmäksi siten, että tilausten tekeminen suoraan oikeilta sopimuksilta on nyt mahdollista järjestelmän kautta. Uusi järjestelmä on mahdollistanut myös uudenlaisen tiedon hyödyntämisen

 

– Yksi tärkeä asia, mitä tällä on haettu ja saavutettu, on kustannusseuranta. Eri järjestelmistä saatavaa tietoa pystytään nyt automaattisesti yhdistämään eli me saadaan sellaista tietoa, mitä ei olla koskaan aiemmin saatu: paljonko on tilattu euroissa tietyltä sopimukselta. Tässä on siis asioita, jotka aiemmin eivät olleet mahdollisia ja nyt ovat, Lahtinen kertoo.

Sopivin 365 – liiketoiminta-alusta

Mitä Sopivin 365 tarjoaa?

 

Sopivin 365 -liiketoiminta-alusta mahdollistaa tarpeeseesi mukautetut ja salamannopeasti toteutetut ratkaisut yrityksesi tiedonhallintaan. Se korvaa excelit, paperilomakkeet ja ruutuvihot. Me valjastamme alustan tukemaan mitä tahansa toimintoa juuri sillä tavalla kuin sinä eniten tarvitset.

Kuinka se toimii?

 

Tuomme kaiken haluamasi tiedon yhteen käyttöliittymään, jonka eri osioille määrittelet helposti erilaisia käyttöoikeuksia.  Sopivin 365 -liiketoiminta-alustan avulla rakennettu järjestelmä elää yrityksesi muuttuvienkin tarpeiden mukana ja sen jatkokehittäminen onkin mutkatonta. Kaikki tieto säilyy omassa Microsoft 365-ympäristössänne, joten Sopivin 365 on luotettava ja turvallinen ratkaisu.

Miksi Sopivin 365?

 

Kehittämämme teknologian ansiosta Sopivin 365 -käyttönottoprojektit hoituvat äärimmäisen nopeasti, muutamassa viikossa tai jopa päivässä. Meille Sopivin 365 -käyttöönottoprojekti ei olekaan perinteinen it-projekti vaan oivallusten sarja: projektin aikana rakennamme juuri sinun tarpeisiisi sopivan, laatua, tuottavuutta ja työviihtyvyyttä parantavan järjestelmän. Nopeammin kuin kukaan muu.

Kaipaatko yksilöllistä ratkaisua sopimustenhallintaan?

Varaa henkilökohtainen
demo-esittely.