Chat with us, powered by LiveChat
 

Myynninhallinta

Sopivin O365 myynninhallintaan

 

Sopivin O365 -sovellusalustalla voidaan tuottaa räätälöityjä ratkaisuja myynninhallinnan tarpeisiin. Voimme rakentaa kevyen tarjoustyökalun, jolla voitat kauppoja nopeasti tai kokonaisen myynninhallintajärjestelmän, jonka avulla tuotettu ajantasainen ja olennainen tieto myynnin edistymisestä auttaa sinua kehittämään ja ohjaamaan toimintaa.

Tunnusluvut automaattisesti

Kattava nykyaikainen CRM

Tarjousten generointi

Alun perin tarjousten laatimista varten suunnitellusta työkalusta rakentui myynninhallintaan laajempi tuki, joka tuottaa tunnuslukuja johtoportaalle ja auttaa ymmärtämään myös menetettyjen kauppojen taustaa ja siten kehittämään myyntiä.
- Ville Urrila, Dometic Finland Oy

Case: Dometic Finland Oy – nopeampi tarjous, varmempi kauppa

 

Asiakasyrityksellä oli tarve kehittää myyntiprosessiaan. Tarjousten tekeminen oli pitkä ja monipolvinen tarjousprosessi, jota keventämällä haluttiin voittaa aiempaa useampia kauppoja. Asiakas halusi myös uudistaa lähtevät tarjousdokumentit näyttävämmiksi ja selkolukuisemmiksi. Sopimusehtojen lähetys tarjouksen yhteydessä tuli myös varmistaa, sillä niiden puuttuminen tarjouksesta mahdollisti toimittajan ja asiakkaan välillä väärinymmärryksiä, jotka pahimmillaan saattoivat johtaa kaupan peruuntumiseen.

 

Asiakkaalle rakennettiin Sopivin O365 -sovellusalustan avulla ratkaisu, joka kattaa CRM- ja myynninhallintajärjestelmän, tuoterekisterin sekä tarjousgeneraattorin. Projekti toteutettiin Pilvilammen toimintamallin mukaisesti ketterästi kolmessa viikossa.

 

”Aika, joka kuluu tarjouspyynnöstä tarjouksen jättämiseen kutistui kahdesta viikosta kahteen tuntiin. Byrokratiaa ja paperinpyörittelyä katosi huomattavasti. Suuressa kuvassa Pilvilammen tuottama ratkaisu siis oikaisi myyntiprosessia. Huomattava määrä tarpeettomia välivaiheita jäi pois eikä tarjouksen valmistumiseen tarvita enää yhtä monen henkilön osallistamista kuin aiemmin. Tämä on selvästi edistänyt kaupantekoa.” 

Ville Urrila, toimitusjohtaja, Dometic Finland Oy

Uuden järjestelmän tuli mahdollistaa asiakkaalle:

 

  • Suoraviivaisen tarjousten laatimisen, tarjous asiakkaalle saman päivän kuluessa
  • Brändi-ilmettä vastaavat näyttävät ja selkolukuiset tarjousdokumentit (pdf)
  • Sopimusehdot automaattisesti tarjouksen mukana – toimittajalle turvaa
  • Tuen myynnin johtamiseen jäsennellyn tiedon avulla

 

Apuna alussa

 

Me olemme apunasi tarvittavan ratkaisun rakentamisessa. Sinulla voi olla kirkas kuva siitä, mitä tarvitset, mutta tarvittaessa riittää, että kuvailet tekemisen ja sen haasteet. Me ehdotamme puolestamme ratkaisua, jolla mutkia vedetään suoriksi. Monesti ajatus tarkentuu vasta projektin käynnistyttyä ja sekin on sallittua.

 

Sopivin-alusta otetaan käyttöön aina koulutuksen saattelemana.

Tukena tarvittaessa

 

Ylläpitopalvelun piirissä pidämme huolen siitä, että palvelut ovat aina ajan tasalla ja käytettävissä.

 

Helpdesk-järjestelmä toimii omilla O365 -tunnuksilla ja auttaa kaikissa peruskäytön arkisissa asioissa sekä tarvittavissa muutos- ja kehitystöissä. Me emme usko SLA-tasoihin, vaan haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme sekä tasa- että huippulaatuista palvelua. Meille jokainen asiakas on asiakas.