Chat with us, powered by LiveChat
 

Vuokra-asunto- ja kiinteistönhallinta

Asuntokohteiden tehokas hallinta on nyt helppoa. Kun kaikki tiedot ovat yhden kirjautumisen takana, ovat päivittäiset rutiinit, kohdetietojen ylläpito ja tiedon saanti mutkatonta.

Sopivin O365 kiinteistöhallinnan tarpeisiin

 

Sopivin O365 voidaan räätälöidä  vuokra-asunto- ja kiinteistönhallinnan käyttötarpeisiin helposti. Kaikki tarvitsemasi tiedot ja työkalut ovat yhdessä käyttöliittymässä. Kohdetiedot tallentuvat aina oikeisiin paikkoihin ilman erillistä hallintaa. Turha tietojen etsiminen jää pois ja säästät merkittävän ajan ylläpitoprosessiin kuluvasta työajasta.

 

Työkalu tarjoaa kattavat ominaisuudet päivittäiseen hallintoon ja ylläpitoon.
kiinteistönhallinta vuokra-asuntojenhallinta office 365 O365 asianhallinta tiedonhallinta

Vikailmoitukset ja huoltotiketit

Kohde- ja huoneistotiedot

Dokumenttien generointi

Vuokrasopimukset

Asuntohakemukset

Kiinteistöhuoltajat

CASE: KAUHAVAN VUOKRA-ASUNNOT OY

 

Asiakkaalle rakennettiin vuokra-asuntojen ja kiinteistöhuollon toimintojen hallintaan Sopivin O365  -sovellusalustan avulla. Nyt asiakkaan on selkeästi aiempaa helpompi ylläpitää toimintaa ja tietoa.

 

“Paljon turhanpäiväistä räppäämistä tietokoneella jää pois, kun oleelliset asiat on järjestelmässä kiteytetty. Kaikki aiemmin Word-asiakirjoissa oleva tieto on nyt hallittavasti kytketttynä omiin asuntoihin / kohteisiinsa.

 

Aiemmin kiinteistöpuolesta (talotekniikka) ei ollut minkäänlaista rekisteriä vaan ainoastaan erinäisiä Excel-taulukoita, joiden päivitettävyys ja luettavuus oli erittäin heikolla tasolla. Nyt kaikki kiinteistön oleelliset ja ennen kaikkea suodatettavat tiedot, perussäädöt, ja jopa asuntokohtaiset korjaukset/viat voidaan kirjata suoraan järjestelmään, joka on 24/7 kaikkien asianosaisten saatavilla. Korjaustapauksissa voidaan esittää vain oleellinen tieto, jolloin huoltokirja on pieni, ja soveltuvuus esim. rivitaloille riittää täysin.”

 

– Kauhavan Vuokra-Asunnot Oy

Uuden järjestelmän tuli tarjota asiakkaalle:

  • helpon vuokra-sopimusten laatimisen suoraan hakemuksesta
  • aina ajantasaisen asukasrekisterin
  • vapaiden asuntojen web-näkyvyyden helpon päivityksen
  • vikailmoitukset, jotka välittyvät suoraan kiinteistönhoidolle
  • mobiilisti toimivan kokonaisuuden

 

PDF 3,8Mb

Apuna alussa

 

Me olemme apunasi tarvittavan ratkaisun rakentamisessa. Sinulla voi olla kirkas kuva siitä, mitä tarvitset, mutta tarvittaessa riittää, että kuvailet tekemisen ja sen haasteet. Me ehdotamme puolestamme ratkaisua, jolla mutkia vedetään suoriksi. Monesti ajatus tarkentuu vasta projektin käynnistyttyä ja sekin on sallittua.

Sopivin-alusta otetaan käyttöön aina koulutuksen saattelemana.

Tukena tarvittaessa

 

Ylläpitopalvelun piirissä pidämme huolen siitä, että palvelut ovat aina ajan tasalla ja käytettävissä.

Helpdesk-järjestelmä toimii omilla O365 -tunnuksilla ja auttaa kaikissa peruskäytön arkisissa asioissa sekä tarvittavissa muutos- ja kehitystöissä. Me emme usko SLA-tasoihin, vaan haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme sekä tasa- että huippulaatuista palvelua. Meille jokainen asiakas on asiakas.