Asiakasyrityksellä oli tarve kehittää myyntiprosessiaan. Tarjousten tekeminen oli pitkä ja monipolvinen tarjousprosessi, jota keventämällä haluttiin voittaa aiempaa useampia kauppoja. Asiakas halusi myös uudistaa lähtevät tarjousdokumentit näyttävämmiksi ja selkolukuisemmiksi. Sopimusehtojen lähetys tarjouksen yhteydessä tuli myös varmistaa, sillä niiden puuttuminen tarjouksesta mahdollisti toimittajan ja asiakkaan välillä väärinymmärryksiä, jotka pahimmillaan saattoivat johtaa kaupan peruuntumiseen.
Asiakkaalle rakennettiin Sopivin 365 -liiketoiminta-alustan avulla ratkaisu, joka kattaa CRM- ja myynninhallintajärjestelmän, tuoterekisterin sekä tarjousgeneraattorin. Projekti toteutettiin Pilvilammen toimintamallin mukaisesti ketterästi kolmessa viikossa.
Uuden järjestelmän tuli mahdollistaa asiakkaalle: