27 touko Case Prohoc Oy: skaalautuva palvelupyyntöjärjestelmä tukee kasvua
Posted at 11:45h
in Uncategorized
Projektiliiketoiminnan ja teollisen rakentamisen palveluihin erikoistunut Prohoc Oy lähettää asiantuntijoitaan erilaisille työmaille ympäri maailmaa erimittaisille työkomennuksille. Kymmenien työntekijöiden tietojen ja yrityksen omaisuuden, muiden etuuksien ja työkomennuksiin liittyvien palvelupyyntöjen hallinnointi sähköpostilla ja excel-taulukoissa koettiin kuormittavaksi ja tehottomaksi toimintatavaksi.
Toiminnan skaalautuvuutta tehostamaan Prohoc toteutti yhdessä Pilvilammen kanssa palvelupyyntöjärjestelmän, joka mahdollistaa työntekijätietojen, etuuksien ja yrityksen omaisuuden hallinnoinnin läpinäkyvällä tavalla ja ohjaa samalla palvelupyynnöt yksittäisten ihmisten sähköpostista yhteiseen palvelukanavaan.