Chat with us, powered by LiveChat
 

Sopivin O365

Sopivin O365 muuttaa yrityksesi tuottaman informaation sen toiminnassa aidosti hyödynnettäväksi tiedoksi.

Sopivin -sovellusalusta

ratkaisee pienenkin pulman tai rakentaa toimintasi rungon:

 

  • Synnyttää tietopohjaisia työkaluja asiakkaidenne palvelukokemuksen parhaaksi
  • Tarjoaa kaiken yhden käyttöliittymän alla – vähemmän päällekkäisiä järjestelmiä ja kustannuksia, enemmän aikaa olennaiseen ja parempi kokonaiskuva tekemisestä
  • Kehittyy yrityksesi mukana  – mukautuu ketterästi ja edullisesti yrityksesi muuttuviinkin tarpeisiin
  • Soveltuu minkä tahansa liiketoiminnan tai prosessin käyttöön
  • Valmistaa ratkaisun viikoissa, ellei päivissä
sopivin o365 tietohallinto asianhallinta ohjelmisto

TEE HELPOMMIN JA SÄÄSTÄ RAHAA TEHOKKAIDEN O365 -RATKAISUJEN AVULLA

 

Sitähän me kaikki oikeastaan haluamme? Sutjakkaa työntekoa ja löysät pois budjetista? Sitä me toimitamme. Sopivin on nykyaikainen ja tehokas tapa toteuttaa 0365:n päälle ketteriä, juuri sinun liiketoimintaasi tai toimintoosi räätälöityjä ratkaisuja. Siinä missä IT-projekti aiemmin vei kuukausia, me teemme saman muutamassa viikossa, jopa päivässä.

 

KUN TULI SE GDPR:KIN

 

Usein organisaatiolla on jo käytössä useita eri pilvipalvelujärjestelmiä, jotka eivät kuitenkaan osaa keskustella keskenään eivätkä pirstaloituneet tiedot yksittäisestä asiakkaasta tai toiminnasta milloinkaan kohtaa. Tämä hankaloittaa tiedon hyödynnettävyyttä, luo turhia tietoturvariskejä ja pahimmassa tapauksessa jäytää asiakkaan palvelukokemusta. Sopivin on ratkaisu tähän.

 

Sopivin-alustan avulla ratkaisu rakennetaan aina asiakkaan omaan ympäristöön ja tärkeät tiedot ovat aina sinun hallussasi. Koska alusta taipuu moneen eikä sen käyttö vaadi sen kummoisempaa it-osaamista, se voidaan valjastaa monien erilaisten toimintojen käyttöön, jolloin myös varjo-IT-ilmiöksi kutsuttu palveluiden luvaton käyttöönottokin vähenee. Kun asiakkaasi siis haluaa raportin häntä käsiteltävästä tiedosta, se löytyy muitta mutkitta yhden osoitteen kautta.

Apuna alussa

 

Me olemme apunasi tarvittavan ratkaisun rakentamisessa. Sinulla voi olla kirkas kuva siitä, mitä tarvitset, mutta tarvittaessa riittää, että kuvailet tekemisen ja sen haasteet. Me ehdotamme puolestamme ratkaisua, jolla mutkia vedetään suoriksi. Monesti ajatus tarkentuu vasta projektin käynnistyttyä ja sekin on sallittua.

Sopivin-alusta otetaan käyttöön aina koulutuksen saattelemana.

Tukena tarvittaessa

 

Ylläpitopalvelun piirissä pidämme huolen siitä, että palvelut ovat aina ajan tasalla ja käytettävissä.

Helpdesk-järjestelmä toimii omilla O365 -tunnuksilla ja auttaa kaikissa peruskäytön arkisissa asioissa sekä tarvittavissa muutos- ja kehitystöissä. Me emme usko SLA-tasoihin, vaan haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme sekä tasa- että huippulaatuista palvelua. Meille jokainen asiakas on asiakas.

  • Voita tiedolla

    Nyt pitää olla isosti dataa! Siitä on iloa kuitenkin vasta, kun tieto on järjestyksessä, helposti löydettävissä, jalostettavissa ja jaettavissa. Tiedon helppo hyödynnettävyys mahdollistaa tehokkaan johtamisen sekä sujuvan päivittäisen toiminnan.

  • Fiksaa mitä vain

    Tuotanto, varasto, logistiikka, myynti. Sopivin tehostaa mitä toimintoa vain. Haasteet elävät toiminnan mukana, niin tekee Sopivinkin. Kerran rakennettu ratkaisu ei tarkoita lopullista ratkaisua, vaan sitä voidaan helposti laajentaa myös uusien toimintojen käyttöön.

  • Vain taivas on rajana

    Sopivin hakee tiedon yhden käyttöliittymän alle millaisista järjestelmistä vain eikä rajapintaintegraatio tarkoita tuhansien eurojen laskuriviä. Voit käyttää Sopivin-alustan kautta tietoa mihin vain: raportointiin, tarjoukseksi jalostamiseen tai jakamiseen sisäisesti – mahdollisuudet ovat rajattomat.

  • Annamme sinulle aikaa

    Kattavan ylläpidon takaamme varaamalla asiakkaan tarpeisiin sovitun määrän kuukausittaisia työtunteja. Näitä voit hyödyntää alustasi jatkokehitykseen haluamallasi tavalla.

Sopivin O365 asianhallinta projektinhallinta crm tiedonhallinta
kiinteistönhallinta O365